275

Jag har alltid haft en liten dold förälskelse i såkallade baseballtröjor.
De får mig att tänka på bra tider och Johnny Knoxville, the handsome one.
Och jag har tänkt på att de inte finns så många sådana att köpa. Och så
härromdagen kom jag på att jag faktiskt har en, från ACDC-konserten. Maa!

Iaf nu på kvällen så kollade jag igenom en del hemsidor och så finns den där
att köpa! På en hemsida jag kollar väldigt regelbundet! WIERD!

Så dem kommer användas duktigt nu i höst iaf. I LOVE it! Men jag måste fixa till
ärmarna, den är jättetight vid underarmarna. Kommer nog göra den
som på den första bilden.

Tröjan är av märket Cheap Monday och finns på Weekdays hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0