286

Nu är jag sådär lagom trött igen. Upp i ottan för att åka till Skänninge. Jag gillar lukten av marknader. Det luktar mat, nytt, gammalt.. ja alla möjliga dofter. Och det finns så mycket saker att titta på! Det roliga är att jag kollar bara på saker som jag vill ha i min framtida lägenhet. Typ magneter, ljusstakar, väggprydnader osv. Men jag gick hem tomhämt. Men jag har hittat ett nytt tilltugg. Frysta bananer doppade i choklad. Blir som glass och det är mycket nyttigare! Åh, mums var det!

Övade på start i backe på körskolan idag också. Svårt men jag har näästan greppet om det. Åh jag vill bara köra bil hela tiden. Det är så roligt!

Jag är peppad för helgen. Då ska jag bara leva. Leva livet. Och jag har fina vänner med mig!

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0