291

Jag gillar inte att det är början av augusti och jag måste sitta med en filt över benen nu på förmiddagen. Bläblä. Bara två veckor kvar nu. Thats it, sommaren är över.

Vad hände igår? Dagen började med att jag pallade mig ner till Söderköping city och träffade Rickard. De var länge sen! Det slutade med att han klippte sig, köpte hårfärg och jag fick agera frisör. Han ville tydligen bli svarthårig. Det blev blått!
 
Kullborg, buss, HC, Lasses, Anders, bil, centrum, inte se skyltar, fattar start i backe. Körlektion stod på schemat.

Vid 7 for vi ut till klaran för att mysa hos Louise. Träffade mina fina nyströmskatjejer. Det kändes bra i magen. Puss på er!

Händer idag? Kanske stan med Louise? Ikväll ska jag iaf till stegeborg och morgan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0