304

Åh nu har jag min dator igen ♥
Nu ska jag bara installera alla miljarder program jag hade...

Den här helgen + torsdagen har varit makalös! Helt underbart bra.
Och allt detta pga mina fina vänner och familj.

Jag spederade min fredag med att packa, peppa sönder och damp med anna
på krogen. Det var obeskrivligt roligt! Moms! Minus på kön man vi hann med 5 min..

Igår vaknade jag av att jag trodde jag fortfarande var på krogen. Skadad?
Sov halva dagen, träffade anna för att friska upp de fina minnet av gårdagen och
smsmaraton med Lord. Kvällen avslutades med att familjen och jag spelade spel hela natten.

Och ja... ni är vi här. Sista dagen på detta sommarlov. Och hur ska jag minnas den?
Jo jag ska träffa mina underbara vänner och ta en bit mat. Kan det bli bättre? Inte mycket!

Vi slänger in en bild på mitt schema jag ska leva efter under hösten.... yäääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0