310

Det är fantastiskt vad träning gör med kroppen. Man mår så mycket bättre! Man blir gladare och piggare. Och man uppskattar allt mycket bättre, allt blir bara bra! Det känns som om inget kan bryta ner en. Man orkar liksom inte vara ledsen och negativ. man blir trött av det. UNDERBART!

Nu i positivitetens stund ska jag också passa på att tacka mina fina och underbara killar och tjejer som gör min vardag så bra. Nej, så bäst! Det pirrar i kroppen på mig när jag tänker på hur fina ni är!

Jag är, som de som känner mig vet, mycket lättpåverkad. Blir lätt sårad, irriterad men också lätt glad och positiv. Men som ett tecken att endrofinerna har tagit över min kropp så kan jag berätta hur en person idag, bevisade hur egocentrisk människan kan vara. Jag litade på henne. Dumt Jennie. Förhoppningsvis slår det tillbaka hårt på henne! SKÄMS! Men jag behöll mitt lugn, andades ut och tänkte postitivt. Och allt löste sig 1 timme senare. PJUH!

Jag ska verkligen njuta av positiviteten, så länge den bor hos mig.   

Förlåt för the wall av text. men jag är postitv. och vill minnas detta!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Och imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst ;) det är vi och dansgolvet!

2010-08-26 @ 20:29:25
URL: http://annalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0