312

Usch. Jag känner mig som en rishög. Jag har fått något fint bett på foten som har gjort att jag denna dag fått uppleva magont, feber och smärta i hela kroppen. Jag undrar om det också kan bero på vinet jag drack i fredags? Min fot ser stor ut iaf.

Det blev inte så mycket av fredagen. Lite förfest, lite känslor, lite kärlek, mycket väntan, litelite hugos och sen hem. Jag hade bättre förväntningar av min och annas 10:e utgång! Men men, allt kan man ju inte få.

Dock fick jag mycket igår! På planerna så stod det "Myskväll hos Louise med ost och kex". Istället blev det: Kåtryck, dans, hetta, Alice fönster-dans och snoppar. Jag borde bli konstnär. Jag hade en underbar kväll. All smärta och alla bajsbeskymmer bara stack ut genom dörren och dök ner i klarsjön. Underbart! Mina tjejor är underbara!


Kommentarer
Postat av: Barnta

Men glöm inte chipsen! :)

2010-09-12 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0