314

Usch vilken bläig dag.

* Först försover jag mig vilket gör att jag är dööseg i skolan.
* Släpar mig igenom skoldagen som aldrig verkar vilja ta slut. TUR då att man har fina vänner och bra underhållning.
* Dra in till HC för att köpa skolprylar och för att köra bil. Och GUUUD vad sämst det gick. Aldrig kört så dåligt i hela mitt liv tror jag. Pga att jag blir spänd av hur dåligt det går så får jag nackspärr.
* Ligga ner två min.
* Ordna med läxor

Sen nu på kvällen fick jag iaf träffa Simon! Och en överraskande skjuts av Sophie som tagit körkort!! GRATTIS UNGE! ♥



Nu ska jag tvinga mig själv att läsa världens dåligaste bok och sen ladda inför en ny dag. Förhoppningsvis blir den bättre än denna! Riskettan imrn också!


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha tack gullunge!! :* puss

2010-08-30 @ 22:49:33
URL: http://sophiiiew.blogg.se/
Postat av: my

JAG SAKNAR DIG JEN!!! SJUKT MYCKET ♥♥ hoppas du får en bättre dag imorrn!

2010-08-30 @ 23:29:04
URL: http://mywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0