446

Det är ganska fasinerande hur människor hela tiden påminner sig själva att vi bor i en liten stad. Och alla vet vad detta innebär = rykten, skitsnack, stabbningar i ryggen, drama etc. Ändå så verkar det inte som om alla fattar att what goes around, comes around. Pratar du strunt om någon så dröjer det inte lång tid innan den personen får reda på de. Ungefär lika snabbt som ett rykte blir till sanning för många.

Som tur är så är jag mig själv. Jennie Sköld, hon som inte är en bra skådespelare. Och jag tar ingen skit. Speciellt inte från en liten blond kille, som står på tå, har enorma problem med sig själv och framförallt saknar ordet och förståelsen för EMPATI.

Jag tänker citera Adam Rays låt: Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks. Fast nu har jag snarare fått x antal kulor tillbaka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0