105

Jag har totalt 30 kr kvar att leva på till söndag. Kul.
Har inga pengar på mobilen. Kul.
Jag vill träffa Jonna men vet inte om det går. Kul.
Morgan ska åka hem om 10 minuter. Kul.
Han leker med mitt ansikte så att jag ser ut som en gris. Kul.
Det ligger dammråttor i mitt rums hörn. Kul.
Min hals strejkar igen. Kul.
Barn skriker utanför mitt fönster. Kul.
Det kanske inte blir någon lump för någon 92:a. Kul.
Jag är hungrig. KUL!

Men jag är inte i bitter. Jag ska äta frukost när M åker, jag ska titta på sista säsongen
av Vänner, jag ska göra klart mitt aerobicspass och ikväll blir det Norrköping för min del.
Ska fira en polack som bli 18. Så det ser jag fram emot!

Aja, puss.

Kommentarer
Postat av: tiger

har hört att polacker kan va rätt galna.

har även hört att du inte har mycket att göra i helgen :)

2010-02-25 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0