248


Gosegrisen :'>

Dålig uppdatering här ser jag.. Så äre ibland.
Helgen bestod av Fillegrill och landet. Brände knäna av mig..?

Igår kom den fina pussiJonna och bada med mig och far. Mysmys!
På kvällen drog vi ner till la uva och tog ett glas vitt. *slurp*
Jag spenderade natten på toalettgolvet, pga att mina öron vill jävlas
och inte låter mig sova. Jag är extremt ljudkänslig innan jag somnar.
Mina drömmar skrämmer mig ibland alltså. Kanske pga toan. Den kanske spökar?!

Idag ska jag fortsätta spendera tid med min fina vän och senare ska jag träffa
mina andra fina vänner, som jag saknar till max! ♥

Imorgon ska jag göra något riktigt somrigt, jag ska plocka jordgubbar :3

Kommentarer
Postat av: Anna T

sv: Massa kärlek till dig bästa Poop!

2010-07-06 @ 22:23:46
URL: http://annalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0