254

Ujuj vad veckorna går! Kommer knappt ihåg vad jag gör om dagarna
och timmarna bara flyger förbi. Snart ska jag börja med körlektioner
och sen börjar skolan och snart är det jul igen. Typ.

Jag och Morgan är husvakter så jag har spenderat min vecka
på landet. Med en massa bromsar och andra äckeldjur.

Min tatuering är redan läkt och min förkyldning försvinner mer och mer.
YES!

Surt att jag inte har träffat många av mina fina vänner på ett bra tag.
De ska jag ta i tu med nästa vecka. Då ska jag också sätta igång med träningen
igen, har varit lite slarvig med det (a)

Nehe, nu ska jag och my love duscha och sen ska vi bänka oss framför tvn för
en riktig tvkväll med isvatten, popcorn, ostbågar och dipp. Moms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0