256

Det är inte lätt att vara ung ibland. Speciellt inte att vara en ung vuxen.
Man ska hitta sig själv, sina åsikter och ståndpunkter. Sitt sätt att vara
och tänka. Under denna period så blir det mycket för huvudet.
Ena dagen kan en sak vara så himla självklar och dagen efter fattar man ingenting.
Jag är i denna period nu. Allt är uppochner man samtidigt så har jag allt under
kontroll. En konstig känsla. Ingår väl i livet. Men jag märker också att
en del pusselbitar faller på plats då och då. Men vissa får man vända och vrida på lite. Ändra lite här och där. Inte konstigt att man då ibland är helt lost. Det bästa är nog att alltid lyssna på vad lilla blodpumpen säger.

Hursomhelst. Jag är kär i livet just nu trots att jag vet att vissa skulle vilja slippa mig.
Thats life. And at the moment, i love it.

Livet skulle vara som för en fjäril, en sommardag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill inte slippa dig :)

2010-07-17 @ 07:13:17
URL: http://mywe.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej de trodde jag inte :P

Jag syftade mest på min brur (a)

2010-07-24 @ 11:37:47
URL: http://jennieskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0