Mi

Åh jag drömde en underbar dröm inatt. Den var så perfekt!
Alla beskymmer i världen var borta och allt var så himla bra!

Jag var hos min pappa, i vardagsrummet, men det var typ 3 gånger
större. De enda ljuset som fanns var levande ljus. Det luktade
gott te och rökelser. Och det bästa var att alla mina nära vänner var där.
Alla. BB, NB, Jonna, Linnéa, Joel, Simon.. aa you name it. Och alla skratta
och log. Alla mådde bra. Och jag måste ha varit medvetande på något
lustigt sätt för jag bara stannade upp och tittade på allihopa. Allt var så fint.

Jag vaknade med det största leéndet på mina läppar. Mums.
ÅH! Jag önskar så grymt att man kunde spela in sina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg

mnen ååååååh :D

2010-07-24 @ 12:40:13
Postat av: Anna T

Låter ju underbart!

Ikväll ska vi glömma alla problem o bara skratta o dansa! Hakuna matata bejbi!

2010-07-24 @ 13:30:56
URL: http://annalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0