243

I brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår: Alice
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sussade sött och drömde om att jag var med i Avatar
Vad gjorde du för 15 min sedan: Hittade min framtida tatuering
Det sista du sa högt: "Jag går och duschar nu"
Det senaste någon sa till dig: "Känner du igen honom?"
Vad har du druckit idag: Vatten, och ett glas saft
Vad var det senaste du åt: Vindruvor
Vad var det senaste du köpte: Kläderna igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun? Röd?
Vad är det för väder hos dig nu: Varmt nattväder
Godaste glassmaken: Svårt, men polka måste jag nog säga
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Uhja
Sover du tungt: Lätt som en fjäder
Drömmer du mardrömmar: Ibland, beror på hur jag mår
Trivs du med ditt jobb: Jadå, om jag hade något!
Favoritklädsel: Tights och en snygg topp
Favoritlåt just nu: Mmm mmm - Crash test dummies
Vad ser du om du tittar till höger: Klädhörnet
Vad gör dig glad just nu: Att jag mår bra
Vad ska du göra härnäst: Försäka hitta en film att somna till
Höger eller vänsterhänt: Båda
Humör just nu: Uttråkad och törstig
Favoritgodis: Surisar
Något du gillar extra mycket? Säkerhet och vänner
Kläder just nu: Stor tröja
Sommarplaner: Körkort och njuta av livet. Tatuering?
Hur många kuddar sover du med: Två hos pappa, tre hos mamma
Spelar du något instrument: Lite gitarr, lite trumma
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig:
Familjen, vänner & pojkvän.
Är du kittlig: På lite udda ställen
Snarkar du: Inte vad jag vet
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Surrande och såna som sticks. Fast alla är snuskiga
Längtar du mest efter just nu: Kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0