Fortsätt meningen..

Jag har insett att min senaste kyss...
gav jag till Morgan, för att han var fin i finkläder
Jag lyssnar på...
tvn ute i vardagsrummet som pratar om kattmat...
Jag tycker om...
säkerhet
Min bästa vän är...
oj, jag vet inte. Jag har många! Men jag måste nog säga Jonna, eller Linnéa? Jag vet inte!
Min första riktiga kyss...
var inne på dockrummet med Markus
Jag avskyr när folk frågar...
"hur är det egentligen?"
Kärlek är...
dum och underbar
Äktenskap är...
ett dumt påhitt. Men underbart medans det varar!
Någonstans tänker någon på...
hur illa fisar kan lukta
Jag kommer nog alltid vara...
impulsiv
Sist jag grät var...
i fredags
Min mobeltelefon är...
en dum lucktelefon. Jag hatar lucktelefoner. Så osmidiga
När jag vaknar på morgonen...
om det är tidigt tänker jag: "inte nu igen..."
om det är helg: "SKÖNT!"
Innan jag går och lägger mig...
städar jag
Just nu tänker jag...
på hur fint det kan vara att förlora ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0