Min pojkvän

Du är tillsammans med? Morgan Johansson
Hur gammal är han/hon?  18 år
När fyller han/hon? 6 april.
Vart bor han/hon? Stegeborg
Har han/hon piercat sig någon gång? Inte vad jag vet
Har han/hon druckit någon gång? Vem har inte liksom
Har han/hon rökt? Ja
Vad har han/hon för färg på rummet? Blått på två sidor och någon vit på de andra, och han är så stolt över att han har valt dem helt själv
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? Skämma bort mig
Har han/hon någon fobi? Tror inte de. Han är stenhård.
Är han/hon beroende av något då? Snus, kakor, mig?
Är han/hon envis? Japp, med jag är värre
Vad gör han/hon på helgerna? Jobbar eller umgås med mig och vänner
Beskriv honom/henne med två ord? Underbarast och väldigt osjälvisk
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? De skulle jag nog tro
Varför blev du tillsammans med henne/honom? För han var speciell
Föll du för honom/henne direkt? Nej. Eller jo. Alltså vi gick på samma klass i högstadiet och i 8an så fann vi varandra
Du älskar honom/henne? Klart!
Du har slagit honom/henne? Aldrig seriöst
Du har roligt med honom/henne? Alltid
Du skulle kunna bo med honom/henne? Kanske de, om ett par år kanske
Vad gillar du mest med hans/ hennes utseende? Hela han. Hans personlighet, hans utseende, hans sätt att va. Allt.
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? Ibland

Hur träffades ni första gången? Skolan
Bor ni långt ifrån varandra?  2 mil ca
När blev ni tillsammans? Första gången, 31/2 -07. Andra gången, 25/9 -09.
Hur länge har ni då varit tillsammans? Totalt, ca 2 år och 3 månader. Annars 9 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Vi var klasskompisar och blev bra vänner först
Har ni sovit över hos varandra? Jajamän
Har ni bråkat någongång? Ett par gånger
Har ni samma åsikter om saker? Ibland, ibland inte
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? En månad
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? Haha va? Ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Förhoppningsvis länge till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0