197


Mmm, här sitter jag och snorar. Tvi fan.
Hostan vill inte ge sig heller. Fuu.
Den här jäkla förkylningen har gjort att jag
missade Anna och Lisas fest i fredags. Bajs. Men bra kanske var det.
Annars hade jag säkert bara legat i sängen och sagt poop till allt vid det här
tillfället.
Pga att jag inte har kunnat sova om nätterna så har jag
pillat med mina pärlor jag fick på födelsedagen, tillsammans med vampyrer som
visar tänderna och sexpacken på min lilla laptop.
Cute.
Nähä, nu ska jag jävlar i mig ta tag i historian och göra klart den en gång
för alla. Och imrn ska jag kasta den på min lärare och göra ett Nelson-skratt.
Grattis säger vi till Lovisafis som fyller 18 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0