198

Är jag bra eller? Efter en glass med Simon så gick jag hem och
åt lite mat. Sen la jag mig i sängen och somna på typ 2 minuter!
De var typ vid 5. Och kvart i 8 vaknade jag. Yes!
Förövrigt har den här dagen har sugit. Den har verkligen varit sämst.
På många sätt. Har inte ens orken att göra något åt det.
Skolan är inte rolig på något sätt just nu. Jag orkar liksom inte låtsas.
Vill bara ha sommarlov.Träffa en massa människor man inte träffar så ofta,
långa, varma nattpromenader, träskfest, metaltown, tatuering igen osv osv.
Funderar på att stanna hemma imrn, känns som om min förkylning
blir värre när jag är i skolan.

Dagens bästa: Simon och glassen
Dagens sämsta: Skolan
Dagens skratt: Linnéa och H
Dagens fail: Linnéa igen, hon tror att hon kan lura mig..
Dagens finaste: Anna Skotte, hon får mig att må bra
Dagens puss: Går till Morgan, för han är bäst
Dagens längtan: Sommarlov!
Dagens mat: Pastasallad, vindruvor och kiwi
Dagens vilja: Bara vara glad
Dagens måste: Skriva på geografin och engelskan

Kommentarer
Postat av: Anna

puss fina vän. du vet var jag finns <3

2010-05-10 @ 21:59:19
URL: http://askotte.blogg.se/
Postat av: Linnéa Sundberg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-05-12 @ 17:13:35
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0