408

Helgen försvann lika snabbt som den kom. Men fin var den.

Känner mig ganska opepp på att skriva. Har egentligen inget vettigt att skriva
om. Jag mår bra trots ånget då och då. Anna sa att jag låg i viss fas. Och de
gör jag nog. Skolan är lika fin som vanligt, trots uppsatser och prov hit och dit.

Men jag är positiv! Jag har fina klassisar, fin daniel och fin familj som får mig
att le som ingen annan. Jag saknar ju vissa människor. Typ Linnéa, och lite Jonna.
Och självklart BBs. Men jag vet att du finns. Kanske därnågonstans.

Ikväll blir det iaf basket igen med Lorden. Sitter fint! Oj de blev visst ett par rader.
Där ser man. Tagga torsdag och halkan!

Detta får mig att tänka på helgen som kommer:

Kommentarer
Postat av: Jonna

körde halkan idag!

skitkul :D

2010-11-16 @ 16:37:11
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0