389

Sitter här i skolan och tänker framåt. Ah, studenten. Test av mössa imorgon!
Har börjat på schemat inför lovet. Ofta ett schema behövs? Jo som den
upptagna kvinna jag är så behöver jag det. 

Lördag - Halloween på Hugos!
Söndag - Bakisthaimat med fint folk
Måndag - - blank -
Tisdag - Körlektion + Körskola
Onsdag - Pluggdag med SP
Torsdag - Körlektion + Körskola
Fredag - Körskola och tandläkaren
Lördag - STOCKHOLM
Söndag - Kommer hem och ångestimmarna tar sin plats   

Yes, och på något vänster har jag planer på att trycka in lite vänner. Tex My?
Har också hört om någon spökvandring? Aja, den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Jonna

kanske träffa jonna?

2010-10-28 @ 10:50:53
URL: http://konk.webblogg.se/
Postat av: Daniel

kanske träffa daniel?

2010-10-28 @ 18:15:38
Postat av: my

kanske träffa mig :D ♥

2010-10-29 @ 06:05:35
URL: http://mywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0