Wall

Okej, nu kanske alla tänker att jag har blivit jättekonstig som har helt plötsligt förlovat mig -> blir singel -> och sen har ett förhållande med Daniel. På facebook..

Om man säger så här. För mig är facebook ett skrämmande nytt sätt att leva. Man hör varje dag "ja men de stog på facebook" eller "skriv på fb". Vad har hänt?! Lever vi inte längre på riktigt? Jag ville testa detta. Därför gjorde jag dessa drastiska relationsstatusförändringar. Och jag fick ju en riktigt fin blandning av reaktioner. Min teori stämde alltså till viss del. Ville bara förklara mig!

Och jag drar ett citat från igår. Har man tråkigt, får facebook lida. Och som pricken över i:et så tog de den omtalande bilden på mig och daniel som relationsbild. In the but, so too speak.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0