2011

Ja nu var det nytt år då. Bara 1 år och 355 dagar kvar att leva!
Är lite skraj.

Jag fick ett fint firande iallafall hos familjen Lord. Oxfile och mariokart kan
man sammanfatta de. Fick en kall nyårspuss också!

Nyårslöften då? Som alltid så har jag ett löfte om att bli en bättre människa
än vad jag redan är. Men jag har ytterligare ett löfte detta år. Jag och Oskar
ska äga på balen så jag ska lära mig att dansa vals och bli snygg. Så 3-4 träningspass
i veckan gör nog susen. Oskar håller mig självklart sällskap. Ingen överraskning?

Nä nu ska jag spela mariokart och sen ska jag vidare till the big O för att se fångarna
på fortet!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0