574


Mitt liv = Skola, plugga, jobba
Håll ut för fan!

Har en riktigt dålig dag idag. Och folket i skolan hjälper inte direkt. Saknar Jonna och BergaBrudarna. Ni gör det mycket lättare. De värsta är att jag börjar känna igen mig med amabel. Och nu vet jag vad det kommer tisslas och tasslas. Men de är så jag känner. Sån är jag. Hejohå.

Vi får se. Hur allt ter sig. Om de inte blir bättre så ska jag tvinga Jonna vara med mig tills jag mår bra igen. Fast de tar två sekunder.

Bilden visar min balfrills. Allt är kirrat. Mys.

Kommentarer
Postat av: Jonna

jennibell, va fint håret va :)))

ska vi ses i helgen så du blir glad tjej? :)

Puss påre!

2011-05-18 @ 07:09:52
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0