611


Man kan faktiskt säga att bilden beskriver exakt så som min dag varit.
Eller, typ, sista minutrarna på jobbet. Helt dumt i pallet. Crazy.

Min far har en såndär liten tendens till att snarka i samma ljudnivå som
ett jetplan och de får JAG lida för. Just denna natt resulterade det i att jag fick en
total sömn på ca 3 timmar. Inte bra för magen nej.
Men som den braiga människa jag är tänkte jag: "Äh jag får sova efter jobbet"

Planen gick som smort, likaså klockan. 5 minuter innan jag sluta så började väl kroppen
lite smått ge upp. Och de kände vissa kunder på sig minnsann. Och jag förbannar dessa
"EXTRA PERSONAL"-brickorna. Folk tror man är bebis när man har dem och tror de kan
fostra en och säga vad som helst. Hursomhaver slutade med att jag bröt lite smått ihop
i räkningsrummet.

Så. Nu har jag fått ur mig det! Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: my

fyy :( stackare ♥

2011-09-04 @ 09:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0