303

Passar på att kasta iväg ett inlägg när jag ändå sitter här.
Ja, vad har hänt då? Igår: Stan med Anna, rix fm, ont i fötter, byta om på toa, fyrverkerier och hugos. Det var bra! Men ikväll blir det bäst! Måste ju fira att skolan börjar..? Ehm, ska erkänna att jag saknar skolan lite. Kalla mig konstig, men jag vill ha rutin och inte sova bort dagarna längre. Och de fixar skolan. Dessutom så får jag ju träffa fina människor varje dag. Men först firande att vi är unga, friska och fantastiska!

Ska också kasta ett grattis till Sara den underbara som fått körkort. TURKTAXI FTW!

Nu lite bilder ifrån igår


Kommentarer
Postat av: Anna T

DU ÄR BÄST<3

2010-08-21 @ 20:38:57
URL: http://annalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0