96

Jag vill ha en egen lägenhet
Jag vill ha en "carrie"-garderob
Jag vill kunna skifta färger på mina ögon
Jag vill ha en systemkamera
Jag vill kunna trolla
Jag vill ha talets förmåga
Jag vill kunna beskriva kärlek och känslor med ord
Jag vill ha en talang
Jag vill ha en hund
Jag vill ha ett bankkonto där pengarna aldrig tar slut
Jag vill ha ett hälsosamt liv
Jag vill bli starkare, psykiskt och fysiskt
Jag vill ha längre ben
Jag vill ha en snyggare profil
Jag vill ha Morgan i mitt liv föralltid
Jag vill ha mina riktiga vänner i mitt liv föralltid 
Jag vill ta studenten med ett leénde och ett minne fullt av glada minnen ifrån gymnasietiden
Jag vill festa och ha så jävla kul
Jag vill ta körkort
Jag vill ha två barn
Jag vill att de ska heta Ella och Casper
Jag vill att folk ska minnas mig som en rolig person
Jag vill ha en egen häst
Jag vill ha en minnesvärd sommar
Jag vill ha sommarjobb
Jag vill göra lumpen
Jag vill bli ridande polis
Jag vill behålla min familj, precis som den är nu
Jag vill ha bättre syn
Jag vill inte vara laktosintolerant
Jag vill kunna spela gitarr som pappa
Jag vill förbli en frisk människa
Jag vill träna
Jag vill gifta mig, men hur spelar ingen roll, bara det är med någon jag älskar innerligt
Jag vill ha tillbaka bilder som försvunnit
Jag vill ha foton från varje minnesvärd stund
Jag vill ha en extern hårddisk, en stor
Jag vill se tillbaka på mitt liv med ett leénde
Jag vill resa runt hela jorden
Jag vill ha ett innehållsrikt liv
Jag vill ha långt hår med volym
Jag vill vara en bra människa

Jag är och kommer alltid vara Jennie.


Kommentarer
Postat av: lololovisa

du är bra precis som du är! :)

2010-02-19 @ 14:06:52
URL: http://lovisac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0