421


Jag ska få en bil! De ni!

Min föräldrar vet precis vad som krävs för att jämna upp ett misstag.
Min mor har nämnligen "råkat" lägga mina favoritbyxor i myrorlådan!!!!
Jävla hon. Gud så arg jag var. Tjöt som en gris. Över ett par byxor?

Men då slog det mig. Jag har inte gråtit något över Morgan, över förlorade vänner,
över veckan som varit. Det är liksom 3 månader utan rensning. Så igår grät jag
ungefär i två timmar... Ha! Ni kanske tänker, vilken störd tjej som tycker det är
bra. Men de tycker jag. För idag mår jag så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: my

2010-11-27 @ 15:36:50
Postat av: Jonna

Det är bra att gråta ibland (:

2010-11-29 @ 12:16:40
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0