698

Mjohodå, det närmar sig hela 700 inlägg i min blogg.

Idag har jag tänkt att visa er vad som hänt med brors rum, då att han övergav oss för extakt en månad sen. Undrar om detta speglar mammas hemliga önskan om att hon faktiskt ville bli av med honom så att hon fick sitt, lite smått, bländande rum. Dock misstänker jag att de pojkaktiga, blå tapeterna inte ingick i den planen. Men men.. man kan inte få allt.


Simson låg så fint där på hans "nya" tron. Undrar varför kudden ligger där, tror han att det är hans älskade? Katter och deras tänk, vet ni!

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Mohahaha, vilka härliga minnen!



Ja, det är den gröna tröjan minsann. Funderar på att skicka efter de gröna byxorna från internet..allt i min garderob kommer vara grönt!!!



2011-12-05 @ 21:51:28
URL: http://annalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0