92

Fettisdagen. Semla. Jag gillar inte semla. Tål inte grädde och mandelmassa kliar i halsen.
Men jag och Mr. M bakade en fin sockerkaka istället. Den satt fint!

Ibland är min kamera på mobilen bra. Speciellt man ser ut som ett vidunder från någon annan planet. Jag förstår inte hur vi lyckas...



Dagen notis: Jag gillar inte vänner som blir en helt annan person bara för att de är med sina "tuffa" vänner. Jag ÄR ingen vän som kommer när det passar. Och om NÅGON har något problem med att jag skriver om sånthär lite mer personligt i min blogg, LÄS INTE. Eller åtminståne håll det för dig själv.

Kommentarer
Postat av: Anna T

De där bilderna kommer jag drömma mardrömmar om i flera veckor xD

2010-02-17 @ 22:10:43
URL: http://annalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0