52

Köpte inga coco pops idag. De var för dyra. Men på torsdag, när min kosing rullar in, då jävlar.
Angående rulla. Jag rullade in till ÖB (Ö&B?) förut, var tvungen att köpa ramar till utställningen nästa helg.
(Lördag 30/1 Kl. 12. Ungdomskafeét, Munkbrogatan. Kom dit vet jag!)
Fan vad mycket de har där, vurstingbra att handla där när man flyttat hemifrån.

Detta är vad jag gör nu. Klistrar in foton i fotoalbumet jag fick av Felicia i julklapp. NOSTALGI!
Och jag som drömde om mitt gamla rosa rum jag hade i sjuan inatt.


(Ja jag vet, jag skriver JÄTTErakt.)

Kvällens planer har skiftat lite. Först var det fördelsedagskalas hos farbror Tobbe. Sen var det myskväll med Danne, Rickard och Felicia. Sen dog den idén och nu vet jag vad jag ska göra. Bjuda hit mina NBs och mysa. Vill bara vara hemma så jag tvingar hit dem (a)

Jag saknar min pojkvän, som ligger i skogen och leker soldat just nu.


Kommentarer
Postat av: Geek

asså oooh vrf var jag så envis av att inte vara med på det fotot :( :D hihi fina tjejor <33

2010-01-23 @ 16:54:20
Postat av: jennie

jag skrev där på sidan "Gika håller i kameran" (a)

2010-01-24 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0