23

Jaha, då var detta år förbi. Men vilket år sedan!
Mycket känslor och galenskap, men kul har jag haft!
Jag har verkligen levt livet många stunder, och jag ångrar inget,
även om en del saker kunde ha låtit bli att hända.
Fester, vänner, kärlek, skolan, tjejkvällar, fotosessions och mycket mera.
Många nya erfarenheter och jag har lärt mig mycket.

Det roliga är att det har hänt så mycket att jag har lite svårt att hålla ordning på året som gått,
och detta år blir nog inget undantag, för alla 92:or 18 år, så de blir nog många nya minnen och roliga stunder detta år med.

Mitt nyårslöfte blir att träna upp mig till mönstring och plugga lite mer. Men jag ska leva livet
först och främst, dock ska det inte spåra ur.

Minnen från 2009
tjejkvällar med sp08a-tjejerna

skrotet i käften försvann

tjejkvällar med bergabrudarna

fotosessions

ännu mera tjejkvällar med BB ( ni är bäst )

Valborg!

storå och jonna

paddling med klassen

ACDC och sommaren. Sommarjobbet tog det mesta av lovet

Jag for till england

Ännu mer tjejkvällar

du igen <3

och sen gick det i raketfart
mycket kärlekstrubbel och bästis sista dagarna.

Men nu är det nytt år med nya misstag och nya upplevelser
och jag ser fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0