42

Hey, my name is Blader and i´m a fucking rollercoaster in bed etc.

Marvin vill döpa sitt barn till Balder.
Själv gillar jag Ella och Casper.



Det är ett nytt år nu, och jag har lärt mig av mina misstag.
Jag har växt som människa, det kände jag idag.

En viss E.N. skrev väldigt olämpliga ord om mig till min pojkvän.
Jag har förut verkligen tagit åt mig och blivit jätteledsen om folk säger något elakt
om mig. Men nu känner jag ingenting.
Och det är så skönt!

Även om hon skrev de där orden som beskrev hur mycket hon hata mig, så känner jag
att jag hatar inte henne. Jag tycker bara att det är så tråkigt att hon inte inser att det är
hon som gör fel just nu. Hon påstår att jag ljuger, snackar skit om allt och alla och hittar
på saker, och att det är mitt liv. Det roliga är att hon har aldrig pratat med mig, träffat mig
eller på något sätt känner mig.

Söderköping i ett nötskal. Tror man på rykterna, tror man på lögner.

Aja, shit happens. Och jag kommer prata med den här personen om jag får tillfället.
Om hon inte vill prata med mig då så.... då har hon bevisat var hennes mognadsnivå ligger på.


Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag är så stolt över dig, älskling!<3

Du är så duktig som inte tar åt dig skitsnack och lögner :)

2010-01-14 @ 23:01:46
Postat av: sophie

GO BABY!

2010-01-15 @ 11:52:05
URL: http://sophiiiew.blogg.se/
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

eyh, snacka inte piss om mig.

2010-01-15 @ 18:01:54
Postat av: Morgan

Jasså. Du har hittat hit. Du sa ju att du inte brydde dig om Jennie. Varför då kolla hennes blogg? =)

2010-01-15 @ 19:57:53
Postat av: Gik

Gumman du är så jävla bra som inte tar åt dig utav andras skitsnack <3333

2010-01-16 @ 11:07:08
Postat av: jennie

Men hörredu, du gör bara bort dig just nu. Jag snackade inte "piss" om dig. Jag skrev hur jag hade upplevt det, och som Morgan säger: Om du inte bryr dig och inte har något vettigt att säga så säg inget. De bevisar bara hur illa du tar vissa situationer. Jag tycker det här är bara onödigt. Varför inte bara reda ut det hela? Eller bara skita i det?

2010-01-16 @ 11:28:49
URL: http://jennieskold.blogg.se/
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

Jag ber om ursäkt över detta missförstående. Jag är inte Evelina, och jag trodde inte någon skulle kunna ha missförstå detta till att det INTE var ett skämt. Namnet jag angivit här kunde lika gärna ha varit "Ekströms fucking Nyponsoppa". Dock är det gulligt hur den

2010-01-16 @ 19:22:56
Postat av: Morgan

Om du ska försöka göra detta till ett skämt och försöka sätta dit Jennie har du redan misslyckats.

För henne är detta väldigt allvarligt och du sänker bara dig själv i andras ögon genom att göra såhär.

Imo : Väldigt omoget.

2010-01-17 @ 12:10:05
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

Förklara gärna hur du menar med "försöka sätta dit.."-delen. Själv har jag ingen aning om vad dispyten i fråga handlar om. Något som är fascinerande dock är hur Morgan (pojkvän?) argumenterar för Jennie (flickvän?). För att ytterligare förklara hur det ligger till så är jag inte denne Evelina. Utan detta var/är återigen ett skämt påkommet utav en utomstående, yours truly, Marcus "Mackan" Ringfors.

2010-01-17 @ 17:57:17
Postat av: jennie

Ok. Som du vill.

HAHA! Jättekul skämt! Asså jag döööör av skratt!

Jätteskoj att du har lånat en annans identitet för att sedan skämta lite med oss! HAHA! N1!



Är du nöjd?

Du är ju nu inte ens inblandad i detta, varför då ens yttra sig? Jag antar att du är en vän till Evelina? Jag antar att hon inte vågar ta en diskussion. Morgan säger vad han tycker, och hur Evelina eller du tar de, är upp till er. Om Evelina vill ha något sagt, kan hon säga det till mig, ist för att skicka sina vänner. Eller så skiter hon i det.

2010-01-17 @ 20:32:38
URL: http://jennieskold.blogg.se/
Postat av: Göran

Kul skämt! Oo

2010-01-17 @ 20:52:03
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

Jag blir iallfall måttligt, om det ändå vore så väl, road av detta :)



För att uttrycka mig helt klart. Jag är absolut inte Evelina, vilket du verkar ha förstått nu. Jag är heller inte en vän till denne (ovanstående).

Och ja, så länge kommentarerna flödar så är jag nöjd. Jag håller också helt med dig när du säger att om hon vill ha något sagt bör hon säga det till dig själv.

Gällande påståendet om att det är upp till en själv att bestämma hur man tar emot kritik eller dylikt, så stämmer det inte alls. Inte rår man för om man tar illa upp, eller tvärtom.

Inte för att jag uppfattade någon direkt kritik i Morgans kommentar. Eller missförstod jag dig möjligtvis? isåfall ber jag om ursäkt.

Han uttrycker sig iallfall EXTREMT pedagogiskt, dock verkar han inte riktigt lyckas mätta ner sitt hat (en överdrift?..vad vet jag..) emot denne (ovanstående). Utan det framgår klart och tydligt att denne (ovanstående) inte uppskattas utav Morgan (missuppfattning?). 'klick'klick' men man kan ju inte alltid lyckas med allt.



P.S trots att Görans kommentar verkar vara extremt ironisk tänker jag ta den som en komplimang (bara för att Göran är lika ful som Grynet) och gotta mig själv lite såhär på kvällskvisten.

2010-01-17 @ 22:02:58
Postat av: jennie

Det jag tycker är lustigt är att förra veckan blev det en tvist mellan den här Evelina och mig (+ morgan). Då är det ju självklart att jag tror att det är hon som skriver när det är hennes namn. Jag förstår inte hur du finner glädje i detta? Och jag skrev aldrig hennes namn, vilket också är ett tecken på att hon antagligen fattade, tog åt sig och skrev tillbaka (antog jag). Så på något sätt måste du ju vara medveten om vad som har hänt, eller att Evelina har pratat med dig. För jag kunde ju ha menat Erik Nilsson eller med någon annan med intialerna E.N. Busted.



Göran är ingen man utan en kvinnlig vän till mig.

Jag älskar att sånna som du och uppenbarligen Evelina kan känna en person efter ett rykte eller en kommentar som ovan. Du vet inte hur denna person är varken ful eller snygg. Du antar bara för att den var lite ironisk.



Du är helt enkelt inte inblandad, har aldrig varit de och är alltså bara en pain in the ass. Hur som helst tycker jag att en sån som du borde hitta något annat att göra än att kommentera för någon annans räkning.

2010-01-18 @ 15:00:17
Postat av: Anna T

Hahaha vilken soppa det blev av det här då!

Så Marcus Ringfors känner inte alls Evelina Fucking Nordstedt? humm.. verkar skumt

2010-01-18 @ 17:50:48
URL: http://annalinneamaria.devote.se
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

Det här är väldigt väldigt roande. Hurvida man tror på mig eller inte är upp till var och en.

Jag verkar ha haft otroligt mycket tur gällande timing att skriva den första kommentaren.

Hur jag finner glädje i detta är inte för dig att förstå.

Det stämmer att jag redan från början kände till att ni två är allt annat än ett älskande par på en strand i södra spanien. Det var även redan i min kännedom att E.N stod för Evelina Nordstedt.

Gällande "bara för att Göran är lika ful som Grynet"-kommentaren så var den inte menad att uppfattas som elak med tanke på att även detta var ett skämt jag trodde någon skulle förstå, det är nämligen tagit ifrån en film 'Sommaren med Göran' och inte alls menat som ett nedsättande utlåtande ifrån min sida. Även om det kvittar hur ni ser på saken.



"Göran är ingen man utan en kvinnlig vän till mig." - okej då vet jag...?



I övrigt så står jag endast på min egen sida och kunde inte bry mig mindre gällande vad som försigår emellan er, med endast ett undantag.

Och då skulle det undantaget vara 'stranden i södra spanien'- historen (ett rimm om man säger det lite slarvigt) som jag skulle fatta tycke för.

Dock endast på grund av intresset för information, alltså inte ett sexuellt sådant.

Och slutligen, återigen något som jag inte kan garantera att någon tror på. Jag har INGEN aning om vem denne Marcus Ringfors är. Att jag lyckades gissa på ett namn som passade in i hennes vänskapskrets (det varkar ju iaf så enligt 'Anna T'- kommentaren), är väldigt roligt och helt otroligt ('rimmaren igen', och igen..) ..haha. särskilt eftersom jag är allt annat än en del utav hennes umgängeskrets.

Skulle det vara så att du mår psykiskt dåligt av mina oseriösa och ironiska kommentarer, ring Polia, nee men säg det då så slutar jag, inte. eller jo, eller.. nee joo kanske eller jag inte jo men det gör jag nog, kanske som sagt. Jag kan uppenbarligen inte kontrollera mig själv eftersom jag är en psykiskt instabil människa utan mat och kläder.

2010-01-18 @ 18:33:44
Postat av: Morgan

Men du har råd med internet och dator...? -.-'

P.S: Om du vill starta ett flame-war är detta nog fel ställe. En gymnasietjejs blogg är inte ett så himla hett område att flamea på <-- (Pun intended)

Annars hoppas jag att du kommer ha det bra med ditt instabila psyke, om du har tur blir du kanske schizofren. Då har du i alla fall nån att flamea dygnet runt =)

2010-01-18 @ 20:28:54
Postat av: den ökända lol :D som är fantastisk rolig när hon är trött!

*Evelina Nordstedt, fuckar loss.

*Mackan, är nog möglig vid det här laget, hans skit håller inte i längden märker vi. Alla har väll märkt att mackor är värdelösa efter ett tag.

*Jag, funderar på att sätta ihop det här till en bok. Eftersom att kommentarerna är långa och de som har skrivit dem har verkligen jobbat med dem. Kommer säkert få något pris för den! Någon som redan är villig att beställa den? :O

*Jennie, är som ett berg. Hon vet vad hon vill och hon tror på sig själv, behöver inte vara någon annan för att vara great. Hon är Jennie Sköld och en stjärna. Fantastiska och unik som få.

*Morgan, märkar att han kan lite svårare ord än vad jag kan(a). ´

*Anna, skriver "haha" och gör mig glá.

*Göran, bästa namnet!

*Kolla även in detta: Vissa tycker det är lika roligt som att leka att man är något annat "bajs.se".

2010-01-18 @ 21:05:21
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

"En gymnasietjejs blogg är inte ett så himla hett område att flamea på" - okej då vet jag.

Definera gärna "flame-war", visst förstår jag vad du menar. Men inte har jag uppfattat mig själv som elak eller otrevlig. Bortsett ifrån att jag har missuppfattats radikalt ett antal gånger. Men då har jag även bett om ursäkt.



Lite läxa också; att missuppfatta schizofreni med en såkallad 'personlighetsklyvning' är något jag stött på hos många människor, och verkar av egen erfarenhet vara väldigt vanligt att man tror. Men det är dock inte alls vanligt, utan snarare ovanligt(kanske aldrig hänt?) att en Schizofren människa tror sig ha fler än en personlighet.



För att klartydliga så kan man säga att Schizofreni är inte en definition utav en sjukdom som ger en människa flera personligheter.

2010-01-18 @ 21:19:54
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

"Jag, funderar på att sätta ihop det här till en bok. Eftersom att kommentarerna är långa och de som har skrivit dem har verkligen jobbat med dem. Kommer säkert få något pris för den! Någon som redan är villig att beställa den?"



En idé jag har haft efter att den första kommentaren skrevs. Prints har tagits vid varje uppdatering och när kollaget är klart kan länk ges till intresserade.



I övrigt skulle jag vilja påpeka att detta inte tillverkas för att förnedra, om saker fortsätter i samma takt kommer vi ha bidragit till flera minuters rolig läsning per åskådare.

2010-01-18 @ 21:26:48
Postat av: jennie

Okej, jag tycker bara att det spårar ur mer och mer. Vem den här personen nu är har antagligen inget bättre för sig än att göra folk irreterade. Och den personen vågar inte ens säga sitt rikiga namn, vilket tyder på att den är extremt feg. Även om dess syfte inte nu var menat att förnedra eller irretera så har den lyckats. Den personen har bara förvärrat saken. Okej, tack så mycket för din upmärksamhet på min blogg. Jag skulle uppskatta om du bara stunta i att bry dig, kanske bättre om du hittar på något annat. Du känner varken mig eller morgan, så du gör inte rätt när du kommenterar vårat förhållande.

2010-01-18 @ 23:19:38
URL: http://jennieskold.blogg.se/
Postat av: jennie

Sorry, jag missuppfatta. Du prata om mig och Evelina när du nämnde "spanien"-saken. My bad.

2010-01-18 @ 23:22:28
URL: http://jennieskold.blogg.se/
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

ok.

2010-01-19 @ 00:00:52
Postat av: Evelina fucking Nordstedt

Jag skulle vilja tacka alla inblandade för deras del i detta... Tack.

2010-01-19 @ 04:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0