26

Jonna och jag tog våra pengar och drog till stan idag.
Jag har saknat henne, massor. Hon är och förblir min PussiJonna <3

Jag hittade faktiskt något, trots att på senare tid har jag inte hittat något speciellt.
Det blev...
- Ett par "Treggins" eller jeansleggins (H&M)
- Ett set underkläder, på rean! (H&M)
- Ett armband med "nitar" (Cubus)
- En body creme från "Oliv" (Åhlens)



Nu sitter jag här hemma med min älskade pojkvän, som jag tror är lite butter på mig för att jag spenderar tid med min lappis, och med inte han för tillfället. Jag ska nog göra honom glad och låta honom ge mig massage nu. För han gillar de, tro det eller ej. Jag älskar honom. Han är bäst <3


Kommentarer
Postat av: jonna

det var mys (:

vi måste ses oftare ;((

2010-01-03 @ 17:23:46
URL: http://konk.webblogg.se/
Postat av: jennie

klart vi måste! :*

2010-01-03 @ 23:47:45
URL: http://jennieskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0