M. Schmidt

Nu har morgan åkt hem efter två dagars boende här hos mig.
Jag saknar honom redan :(

Jaaaha vad har hänt då? Inte ett piss. Och det suger.
Vårat första projekt avslutandes idag. Våran farkost "Blow Me"
kom 3:a tror jag. Eller tvåa? Aa där ser ni hur insatt jag var.

Har sovmorgon imrn iallafall. Börjar 10 och slutar 13.50.
Tummen upp där.
Och jag tränar för fulla muggar. Ja det är väl de som har hänt.

Middag med NB på fredag (och något trevligt efter de kanske?)
Utställning på lördag + att jag rullar ut till morgan.


slänger in en egobild. Yes.




Kommentarer
Postat av: Gee

söt nöt :D

2010-01-27 @ 21:35:05
Postat av: hejohanna

Du är zöt!

2010-01-28 @ 09:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0