46

Skönt att sluta 12 idag. Det behövs ibland.
Träffade Simon "Tiger" Danielsson idag också!
Ruuuligt var det, speciellt att man kan gå på honom utan att han känner något.
Jag fick en present ifrån Mexiko (trumvirvel)
EN UGGLA!
"Den kanske inte är fint fast jag tror inte att någon annan skulle ge dig den"
Så sant som det är sagt.



De kommande veckorna kommer det bli mycket träning.
Måndag - Aerobics
Tisdag - Gymmet och friskis
Onsdag - Aerobics, men också en välförtjänt vilodag, kommer antagligen fyllas med plugg
Torsdag - Aerobics, Gymmet och friskis
Fredag & Lördag - DET ÄR JU HELG!
Söndag - Friskis

Måste ju pumpa upp mig inför mönstringen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte söndag helg då? D:

2010-01-20 @ 09:58:41
Postat av: jennie

jag skrev ju "Friskis" (= träning). Jag la upp mitt träningsschema. Och "DET ÄR JU HELG" betyder ingen träning.

2010-01-21 @ 22:50:36
URL: http://jennieskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0