40

Jag har en yuccapalm i mitt rum.
Pappa köpte den när han flyttade hemifrån.
Alltså ca 26 år sen. Då var den va 60 cm hög
och liten och söt. Nu har den bott med mig i 6 år och den har växt
över 1 meter! Den når upp till taket och är 2,4 meter lång nu.
Jag tror den trivs med mig.
Men den ska snart avlivas och vi ska spara en del kroppsdelar av den.
För han är för stor och tjock.
Stackars Yuckis <3

Ja, det är min röda älskare som ligger i sängen efter en redig omgång.
(En hund pappa vann år mig i spanien när jag var 9 år
som inte får plats under sängen eller i kartongerna där de andra gosedjuren ligger)

Kommentarer
Postat av: Morgan

R.I.P Yuccapalmen. Du kommer alltid vara min favvo Juggis

2010-01-13 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0