For Kreta

Morgan, döda mig inte.
Men jag och min kära mor for denna dag in till Hageby och
inhandlade proviant till Kreta. Inte långt kvar nu!


Den överst ser ni ju vad det är, en underbar Hello Kitty-nyckelring.
När jag såg den så sa jag bara "den ska jag ha". Moms ♥
1. Bikini från H&M 129/99 :-
2. En tubtopklänning som jag velat ha i 45 år nu. Äntligen fanns den i min storlek!
Kanske visar den på senare. Cubus 199 :-
3. Ballerinastrumpor, alltid bra att ha. Mina fötter avlider av att gå barfota
i tygskor. Gina 39 :-
4. Pannband, fick jag med nyckelringen. Bra för att mitt hår avrättar
de här små, smala hårbanden med sin nya tjocklek. Sött till tusen (a)
Cubus 24 :- för båda.
5. Bikiniöverdel, till min blårandiga bikini som jag fick av Lovisafis. Jag kunde
ha den andra överdelen förut. Men nu har min kropp minsann bestämt sig att
Jennie ska få lite byst och växa ur alla sina bhar och bikinis -.- H&M 99 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0