227 och ögon sS


Oj, seg uppdatering här! Tiden bara rusar förbi en vet ni!

Vad har hänt? Vi kan börja med att ta fredagen i korthet:
Avslutning, super mario, byta om, fira Kim, tha student och sen avlustades kvällen med  kinan med fina människor. Jag var så mätt att jag mådde dåligt efteråt.

Lördag då? Chilliedill hela dagen till halv 9 då Fis, Doodoo och L gästade mig.
Åh så trevligt! Sen in till hugos och slå conversen i taket. Skumpa för 900 spänn är inte fel. Speciellt när det bjuds på. 5 av 5 toasters får kvällen, men ett fett minus på att Jonna inte var där.. :(

Söndagen spenderades med ett antal glas vatten och sol på balkongen. Sen ner till byn och träffa Tiger och L. Åh så skönt att bli lite arg! Kvällen bjöd på bygge av studsmatta och nästan somna på cykel. 

Oj vad ni älskar att läsa om mitt liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0