324


Nu är jag hemma ifrån Kreta, och oj vad härligt det har varit! Sol och bruna ben, kristall klart vatten och fint umgänge. Det blev en fin resa. Men jag måste medge att jag har saknat mina vänner FÖR mycket. Det var härligt att komma till skolan och få en miljon kramar. Underbart att ha mina vänner. Ni är bäst!

Ikväll ska jag bara vila upp mig och småfira min bror som fyllde 21 den 14:e, fick tyvärr ställa in firande av mina vänner som tycks fylla år samtidigt?! (EN MASSA GRATTIS TILL ALICE OCH FELICIA!) Men jag skulle ha varit som en zombie. Så istället för att vara ivägen så chillar jag hemma med min kära pappa. Vi kör på krogen med hela söderköping imorgon ist!

Hoppas alla har de fint. De har jag!


Kommentarer
Postat av: Jonna

miss u (:

2010-09-18 @ 16:09:18
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0