LETS ZUMBA!

En fin dag med klass SP08A avklarad. Jag vill ha fler mentorsdagar.

Först chill och grill hos mentor Anne. Jag vill bo hos henne. Efter att man blivit snuskmätt så rullade vi inåt mot Nkpg-city. Hamnade någonstans mitt i smeten och kom in på en typisk dans/tränings hall. Vi skulle dansa Zumba. YES! Mycket skak på rumpan där!

Bussen hem där jag fick en stalker. Den stalkern heter tydligen Oskar. Som bestraffning så smiknade jag honom. det bästa var att jag inte fick något motstånd. "Får jag sminka dig?" "Jaa okej!" Jag blev nästan chockad. Det bor nog en liten bög i honom. Han skulle bli en fjortis men jag antar att jag inte har den sminkgenen. Han blev typ död istället?


Nu ska jag duscha sen ska jag nog bädda ner mig. Jag gillar min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0