Lite kärlek på en måndag


Jag orkar inte deppa över läxor och annat skit. Det är mycket skit nu. Läxor, stress, folk som har glömt att jag existerar, men det mest underbara är att min kropp inte gillar skit så den SKITER i skiten. Så underbart att må så fantastiskt bra trots allt! Och jag tror jag vet vad de beror på. Och det är för att jag har så underbara vänner som gör min vardag så enkel. Dem är det bästa som finns. Och det ända som gör mig så ledsen är att många av dem just nu mår fysiskt och psykist dåligt pga fucking skolan. Usch. DISS!

Jag saknar också My som en motherfucker. Måste träffa henne, SNART!


Kommentarer
Postat av: my

jen! du går OVERLOAD MED CUTENESS! :D

på söndag så ringer jag dig din jävel så ska vi se till att ses nästa vecka! stor fet PUSS på dig! ♥

2010-10-01 @ 18:56:10
URL: http://mywe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0