675

Rensa min lilla rosa mobil igår och fick se mitt 2011 passera i revy. Let´s take a look.


( 4:e januari @ Carlings efter gaddning )
Nytt år, nykär, körkort och nytatuerad. Denna månad handla om körkortet och tatueringarna. Och Oskar så klart!

( 4:e februari @ the buss till korgen )
Mycket festande och positivt tänkande. Det behövdes för oturen förföljde mig, då jag både krocka och tappade mina nycklar. Och citerat ut bloggen: "Som grädden på moset fick jag magsår.."

( 12:e mars @ Götet )
Mycket ångest över högskolan. Men reste till Göteborg och till Norge iaf! Och så fick jag en bil!

( 21:e april @ Saras )
Denna månad handla om framtiden. Studenten och sommarjobbet på Willys. Fick studentmössan, åkte på studentkryssning och jag fick Willysuniformen. Och självklart träffade jag mina fina saker på bilden. 

( 14:e maj @ Willysparkeringen )
19 år, vårkänslor, big brother, balklänning och frillan och 6 månader med Oskar.

( 5:e juni @ the ghosthouse )
Vi studenter tog sommarlov ett par veckor innan den stora dagen, vi var ju ute sent på ghosthunt. Tror jag aldrig haft så roligt med mina fina killar och fina Jonna! Sen var ju handla ju hela junimånad om mössan, balen och studenten.

( 16:e juli @ räkbåt )
Alla jobbade denna månad. Alla föutom Kockis som lämnade oss för Texas. Jag och Jonna unnade oss en räka eller två på Oskars arbetsplats, båten Symfoni. Jonna gaddade sig och jag hittade mitt nya husdjur i Alice lada. Zelda!

( 4:e augusti @ my bed )
Zelda, jobb och augustifestivalen. Det var augusti.

( 14:e september @ Felicias )
Mycket utseendeförändringar hände här, från bloggen till piercing i näsan. Började också titta på lägenhet och köpte småsaker jag ser i min framtida, egna bostad.

( 8:e Oktober @ Ikea )
Det handlade om det estetiska. Bilder, färger, smink, inspiration, lila hårtoppar. You know. Och sen, så klart. Halloween.

( 3:e november @ Felicias )
Jao.. nu är vi här. Höjdpunkterna har än så länge varit iphone och myskvällen hos Felicias!

OJ! Vilket inlägg, men vilket år!


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha va du med mig när du tog bilden på luftballongen? för jag har en exakt likadan på min mobil plus att min bil är med på bilden? :D haha

och är ghostbilden tagen från ghosthouse?

saknar ghosthunt!

2011-11-08 @ 22:28:44
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0