Norge

Henk och Johan i liften till toppen på Hafjäll

Morgan och jag på After-skin

Ett svenskt band spelade, avguda gitarristen

Mitt i backen

Yes, jag slidear ner.....i barnbacken..

Morgs har precis varit på en tur i skogen, han försvann typ 32 gånger

OS-gubben på andra sidan fjället

Anja Persson incoming!

Mys i liften

Ja, nu är jag hemma! Härligt att jag tänker på norska nu.
Men jag klarade skidbacken med några blåmärken.
Och det är också härligt att veta att vi kommer fortsätta åka dit varje påsk.
Naaaajs!

Jag har rätt härliga filmer också, som kommer visas inom en snar framtid.

Nej nu är jag trött, och jag vill träna. Så jag sätter mig nog
på den dammiga träningscykeln och trampar before I
hit the bed.

Lovets förväntade planer:

* Fira Morgs imrn
* Läsa ut boken i engelskan
* Färga löshåret
* Köpa Morgans födelsedagspresent
* Träna utav bara h*****e!


Kommentarer
Postat av: Jonna

aaw, mysigt att du är hemma.

Vi får ta och ses i veckan!

Puss

2010-04-04 @ 22:26:38
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0