Premium

Min mamma har precis kommit hem ifrån England.
Hon har varit på en medial kurs. Hon spelade in en intervjuv av ett medium.
En person hon aldrig träffat förut.
Hon nämne en person som fortfarande finns bland mamma, mig och min bror.
Hon hette som en blomma. Innan hon lämnade oss vill hon bara sova.
Hon vaggade en bebis i en vagn. Hon hade nya tänder.
Hon älskade blommor som ahde med våren att göra.

Personen hon pratade om var min mormor, hon hette Lily (lilja).
Hon dog 2004 av en hjärtinfarkt i sömnen, när min bror föddes
var hon besatt av att vagga honom i barnvagnen.
När hon var 72 fick hon löständer och hon älskade tulpaner.

Hon förklarade också att mormor skyddar mig och min bror i allt vi gör.

Mamma fick med sig en sten till mig. Den står för "protection och willpower".
Detta fick mig att tänka om, gav mig nya krafter.
Jag är lite skeptisk när det gäller detta, men mediumet slog verkligen hammaren på spiken.

Njaa, jag känner för en nystart nu igen. Småförändringar är bra. Typ siffror på bloggen?
Men nää, det funka inte. Vi får se, men jag har fått som ett snöre i nacken som drar mig upp mer och mer. Och det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0