Buuhu

Min lappis har fått virus! WÄÄH! Men som tur är så är jag ju smartheten
själv och har alla bilder, filmer etc på min hårddisk, så inget försvinner.
Måste bara installera om alla program :(

Så jag kommer antagligen inte vara speciellt uppdaterad denna vecka.
Det enda speciella som händer är augustidestivalen på torsdag. De blir nog grejer de!

Kan passa på och berätta att helgen var fin den med. Tror växtligheten i parken utanförHugos kommer växa extra mycket pga Morgan. Haha, puss på honom!

Mindre än en vecka kvar nu... denna vecka ska jag också bara ladda. För denna
termin kommer inte att vara rolig. BLÄSCHEMA!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det blir utgång på torsdag va? :D

puss<3

2010-08-17 @ 20:38:41
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0