92

Det ligger TVÅ tomma askar som innehöll chokladhjärtan i min papperskorg. Inte bra.
Men jag kan skylla på att min chokladälskande pojkvän har ätit ca 55%.
För det har han.

Nu har jag inte tränat på en vecka. INTE BRA! Visst, jag går fram och tillbaka till skolan.
Men jag vill känna svetten rinna och adrenalinet flöda! Om min jäkla förkylning bara kunde ge sig.
Jag tuggade i mig en stor portion med broccoli för att vara lite nyttig förut vid middagen.
Vet ni vad jag hittade? En liten slemmig larv på min broccoli. Jag dissade de grönsakerna.

Min pojkvän får göra mig frisk med spagrejerna jag fick av honom i helgen. Sen så
får jag träna om en galning på lovet. Jennie got a plan!

Nu ska jag duscha, ta fram kläder, locka håret och sen är det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0