deg.

Är helt slut efter träningen. Har ju varit sjuk hela veckan så var inte helt på topp.
Satt ner typ 15% av passet. Men det var skönt att komma ut och röra sig.
Älska att jag inte hitta mina shorts och fick skutta runt i harembyxor, som åker ner...

Min helg i korthet
Fredag: Stan med annaT (fick inte med mig ett skit hem.. men träffade Jonna!) och sedan umgåsning med Maria och Felicia. Oboy med is är min nya drog<3
Lördag: Titta på duktiga bror + klass som spelade med synfoniorkestern. Impad! Sen hem och mysa med pojkvännen (a)
Söndag: Mer mys med pojkvännen, vila bort huvudvärken och sen träna. Yes.

Jag vill ha nästa helg nu, för då är jag och min mamma ensamma hemma och vi ska ha myshelg!
Jag ska laga mat med hjälp av min kokbok "Bara 4 indigrienser", spännande.
Sen på lördagen ska vi shoppa loss och käka på stan. MÖJS!
Alla hjärtans dag nästa söndag också. Och min pojkvän är ju såååå duktig och har redan köpt något.

Aja, nu ska jag bara dega. Det är de söndagar är till för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0