99

Nu har jag äntligen lyckats planera vad som ska hända i veckan.

  • I helgen så var jag som sagt med babyboo
  • Igår söndag träffade jag MYsan, usch vad jag har saknat henne!
  • Idag ska jag bara ta det lugnt, men de blir nog box ikväll.
  • Imrn hoppas jag på en tjejkväll med SP-tjejerna, saknar dem redan!
  • På onsdag ska jag in till nkpg för att träffa My igen och fortsätta filma, jag hoppas på att
    få träffa Sophie också. Och på kvällen kommer babyboo hem till mig för att...
  • ..på torsdag firar vi 5 månader ♥ det finns planer på fest och träffa Jonna också.

Fredag - söndag är fortf oplanerade med det ser bra ut!


Kommentarer
Postat av: my

är du söt eller är du söt jennie! jag har saknat dig som en idiot.

2010-02-23 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0