253


Nu är det så jävla gjort! I love´em ♥
Ja, jag har hållt det lite hemligt. Varför? Varför inte!
Jag och my partner in crime tog oss i kragen och
märkte oss för livet, för andra gången för lilla mig.
Myspys på det!
Dock fick Oskar (gaddaren) sig ett gott skratt när jag
berättade att jag skulle bli polis. Mobboffret mm jah?

Är precis hemkommen ifrån Johänna sötkorv, har haft en mysig kväll
med prat om allt mellan himmel och jord och massa mat. *tjock*

Nähä, nu ska jag lägga mig och glutta på Tjenare Kungen och ladda upp för
morgondagen. Då blir det HUGO´s!

Aa just det, vi kommer förmodligen få en nya familjemedlem inom en snar framtid.
Spännande. Mjeew!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0