261

Anna gjorde mig glad. Hon rättade mig och berättade att
det faktiskt är 5 veckor innan vi nyströmskabarn börjar
skolan igen. Wääj!

Jaa.... jag har faktiskt inget speciellt att berätta. Förutom att
jag träffade en tjej jag inte träffat på väldigt länge! En viss
Julia! Gaaash, vad vi pratar. Skönt att rensa luften. Hon är så fin.
Och när vi sitter där och äter bröd kommer Rickard den lille och
dreglar över vår festis. Pervo.

Vi hittade en tjock katt, den katten jag och Jonna hittade den dagen
vi gömde oss bland tulpaner och åkte moppe. < Tjock katt 3
De är vad min dag har beståtts av. Nu väntar ytterligare en uttråkad kväll.


Kommentarer
Postat av: Jonna

åååh, katten<3

2010-07-21 @ 16:09:57
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0